2012

godkväll......... igår var jag med Ludde och flera gånger så började vi prata om 21 december år 2012. för er som inte vet så ska tydligen någonting hända just de datumet, jordens undergång. Ludde och jag diskuterade det flera gånger igår och han berättade för mig att Mayaindianernas kalender och alla religoners kalender ska sluta just de datumet, den 21 dec 2012. Jag visste inte om det först innan han berättade de för mig för ett tag sen. Mayaindianerna har förutspått många saker som hänt, ex tsunamis och world trade centers undergång. Och nu värkar de som att de vet att något kommer hända just 21 dec år 2012.

Ni har väl läst om att när bina dör ut så kommer mänskligheten också att dö ut? Eller att när frihetsgudinnan rasar så kommer slutet vara nära?

men hur är det egentligen? Vad kommer egentligen hända, tror ni att jordens undergång är påväg? Att det bara är 4 år kvar?  ludde och jag spekulerade länge på den frågan och jag skämtade om att då kommer nog jorden gå under den 22 december om 21 december finns med i almenackan deras. hihi


vad tror ni?


 
sara
2008-10-01 @ 17:34:50
URL: http://reakoega.bloggagratis.se

ni är galna! lev i nuet i stället. bönder vettu

Supermamsen
2008-10-02 @ 14:47:24
URL: http://supermamsen.blogspot.com/

Oj då gäller det att leva på för fullt nu då




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0