hejsan

Idag var jag i skolan, hade tre lektioner så det var en snabb dag idag. På svenskan fick vi tillbaka ett prov vi gjort och jag fick MVG, en poäng från full pott, fatta nöjd ;-) Efter skolan så åkte jag hem till syrran och käka pizza sen hämta farsan upp mig där. Han jag bara hem en halvtimme innan jag skulle på lagmöte med fotbollen.
Väl där så snackades det om att vi skulle få nya tränare och att vi skulle ha lagfest etc etc... sara är i sthlm med klassen så jag skulle ringa till henne efteråt och berätta vad de hade sagt, och när jag ringer och snackar med na så säger hon plötsligt vänta, så hör man massa liv i tlfn från de andra som åker och att busschaffören säger i mikrofon att den högra dörren till väskorna har åkt upp. så han vet inte hur många väskor som åkt ut medans de kört, så hör man ett jävla liv i tlfn, alla gormar och har sig och alla springer ut och för att kolla om sin väska är kvar.
HAHA MEN VA vilken jävla klant busschaffis som glömt att stänga dörren riktigt. Tur var så vare bara en enda tjejs väska som åkt ut, men den väskan låg mitt i vägen när dom väl hittade den, och det dundrade förbi en långtradare som körde på den och allt, hoppas hon får ersättning för sakerna bara.  om de var jag skulle jag kräva tillbaka varenda krona. snacka om att bli less....



nu är jag ensam hemma och poppar musik. imorgon vet jag inte vad jag ska göra iaf, får se vad som händer. på torsdag ska jag iallafall med morsan på något marey key party eller vad det hette, får se hur de blir också. :-)

   
Zofia
2008-10-01 @ 21:26:25
URL: http://zofiaandersson.blogspot.com

men fyfan alltså. hon lär ju få ersättning. det måste hon ju få!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0