ikväll..

äntligen en långhelg igen. :-)

idag jobbade jag till ett typ sen åkte jag hem och fixade mig, sara jag och fia åkte å handlade till imorn. vi ska va hemma hos mig imorn och äta middag och lite annat smått å gott ;-D ska bli kul!


ikväll har jag städat lite här och nu har ludde precis gjort någon chokladig efterätt, hoppas jag får smaka :-O måste äta nu innan nya året för då ska jag ha nyårslöfte. undra hur länge det håller? ;-p länge hoppas jag

imorgon ska jag ta massa bilder iaf. har varit tråkig med kameran ett tag nu..



Supermamsen
2009-12-30 @ 22:27:05
URL: http://prettyjennifer.blogg.se/

Undrar jag vad du skall ha för löfte ...

Supermamsen
2010-01-01 @ 07:24:24

Gott nytt år Emmy minjoner kramisar Supermamsen"




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0