Fröken flottyrmunk

godmorgon allihopa. nu ska jag, Ludde, hans farsa och syrra åka till båtmässan. jag kan nog ta lite bilder där om jag ser nån snygg båt ;-) men klantig som jag är så glömde jag kameraladdaren hemma, typiskt allt ska hända mig!! :-P

Igår så gick ju slangen till bilen sönder så då fick vi åka till en gör det själv hall och stå där en timme å grejja på. Ludde klarade ju de galant han ;-) sen efter det så åkte vi och köpte middag kl halv tio på kvällen på falafel kungen mitt i city, jäävligt konstigt ställe de där alltså.... inge lök tack. MYCKET LÖÖÖÖK!!! inge lök!!! hehehehe


ni får fler bilder sen jag har kameran ute i bilen för tillfället,
nej nu måste jag skynda mig :-))



ludde skruvar på

Supermamsen
2009-02-28 @ 18:21:32
URL: http://supermamsen.blogspot.com/

APPLÅDER




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0