för tjock?

Ikväll så köpte jag en tidning som heter veckans nu. och i den tidningen så fick jag läsa att karolina kuekova skulle tydligen vara för tjock för att få gå victoria fashion show ansåg de som tar in modellerna. de ansåg att hon hade för mycket celluliter och bilringar......



jag tycker de är sjukt att dom kan tycka något sånt här! Hon är säkert dubbelt så smal som en vanlig jävla människa på bilden. skulle de stå en "normal" person bredvid så hade hon nog varit smal! inte för jag tycker hon är tjock här absolut inte, jag tycker de är så dåligt av de som bestämmer. jag tycker de är bara bra att dom har lite kruvigare modeller så vi "normala" kvinnor får se hur kläder och bikinisar verkligen sitter på oss också. för de är väl vi som ska köpa grejjerna?

Hon fick iallafall tillslut vara med på den här victoria fashion showen tillslut...
Jag tycker hon ser helt fantastisk ut iallafall! Heja karolina!




för tjock? absolut inte..........!
Supermamsen
2009-01-31 @ 22:59:42

jag ser valkarna...lika stora som mina " Ler

Fattar inte va det är med folk ...Hon var ju superfin men egentligen ändå lite för smal för min smak..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0