soft dag

idag var jag som sagt i birsta och handlade litegranna. lönedag idag.. :)

efter de så gick jag hem till sara där vi kollade på aschberg och bloggdrottningarna.. haha fyfan för dom. dessie och paow hade ju ingen aning om vad de snackade om. kissie däremot fattade ju vad hon höll på med åtminstone!

Back to real life imorn då. jobba och sen så kommer jag få lite fin främmande men mer om det imorn.. =)


imorse så drog jag på mig mössan för jag hade jävlats allför länge med håret, men när de va 5 minuter kvar till bussen så insåg jag att näää de här kan jag fan inte ha på mig. så jag drog av mig mössan och så såg jag ut som en gult troll ist..


hårsprayen gör mitt hår gult så nu sitter jag med silverbalsam i håret. kanske jag ska ha betygsättning sen på depends silverschampo och balsam? vi får se...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0