fjortis test!

1.är du beredd? - Jajjamen
2.okej då börjar vi - :D
3.vad heter du? - Emmy Elvira Carine Andersson
4.hur gammal är du? - 19, snart 20
5.hårfärg? - blondt
6.lång / kort? - 167,5 cm typ
7.skostorlek? - 36
8.använder du bh? - Ja
9.om ja, vilken storlek har du? -  75E
10. vad har du för färg på dina underkläder? Just nu har jag inga alls haha. ;P
11. är du kille? -  nej
12. är du tjej? -  japp
14. är du singel - Nej
15. skulle du kunna starta ett förhållande nu? - Har ett :)
16. är du intresserad av nån tjej/kille? - Japp!
17. har du ett förhållande? - Ja
18. är du tjock? - Haha ja smygfet :P
19. kan dina föräldrar lita på dig? - Absolut, till 100%
20. har du glasögon? - nej
21. har du bra självförtroende? - Till och från
22. har du blivit sviken nån gång? - Ja
23. hur är ditt humör just nu? - Rätt bra faktiskt :)
27. tycker du om jordgubbar? - Ja, asgott!
25. har du druckit dig full nån gång? - Japp
26. har du testa snusa? - ja, smakar apa
27. har du rökt någon gång? - ja provat en gång och det smakar skit
28. har du några syskon? - Ja 4 helsyskon + ett syskon barn
29. vad har du för mobil? - sony ericsson
30. tycker du om att sola? -  Ja :)
31. gillar du grillat? - aaa :)
32. går du på någon sport? - Nej men tränar på gymmet
33. spelar du något instrument? - Nej
34. favorit film? - Jag vet inte de är så svårt! Pretty woman kanske ;)
36. vad skulle du offra allt för? - Min familj inklusive pojkvän, som jag räknar som familj :)
37. lunarstorm eller bilddagboken? - Inget!! :P
38. Vad har du gjort idag? - Jobbat, tränat och solat
39. Är du snygg? Haha ibland ;)
40. vad är de bästa med dig? - Är oftast väldigt positiv. ställer nästan jämt upp för folk.
41. vad är de sämsta med dig? - Att jag kan vara för snäll för mitt eget bästa.
42. kan du cykla utan händer? - Klart man kan det ;)
43. har du moppe? - Nej, bil!
44. har du körkort? -  jajjamensan
45. trivs du med det? - Ja, skulle aldrig kunna va utan det nu.
46. har du magrutor -  Nej :P
47. vart bor du ? - Sundsvall
48. trivs du där? - Ja men ibland vill man bort.
49. favorit stad? - Gillar sthlm faktiskt.
54. hip hip hora eller fjorton suger? - Hipp hipp hora.
56. vad tycker du om bögar? - Har inget emot dom.
57. ska din tjej/kille helst vara lång eller kort? - huvudsaken är att han är längre än mig.
58. vad tycker du om fotbolls-vm? kul att se på såklart :)
60. om du fick välja vart du skulle bo vad skulle du välja? - Sverige halva året och utomlands andra halvan.
61. gröna lund eller liseberg? gröna lund, har inte varit på liseberg
62. dricker du? Händer någon enstaka gång per år. när det är någon spec
63. har du tröttnat på frågorna? - ja vilka fjortisfrågor haha :P
64. bra då fortsätter vi - Happ :)
65. har du egen dator? - Vi delar i detta hushåll
66. egen tv? - vi två delar
67. har du dvd? - Ja
68. har du boxer? - Ja
69. har du stor säng? - 1,40 tror jag
70. har du stort rum? - har en lägenhet på 52 kvadrat.
71. hur många kuddar sover du med? - tror jag har 6 kuddar i sängen nu.
72. har du bra kontakt med dina föräldrar - Ja med båda :D väldigt glad för det!
73. sova ensam eller med någon? - Med :)
74. vem sov du senast med? -  min katt
75. när la du dig inatt? - kl 23.
76. när vakna du imorse? - 05.25
77. vad heter du på msn? - [email protected]
78. vet du någon som äger en blogg? - Ja såklart, herregud!
79. vad har du för mobil nummer? - de håller ja för mig själv.
80. vem hade du senast en msn konversation med? - man är ju aldrig inne där längre asså.....
supermamsen
2011-04-04 @ 20:02:51

Kul o läsa frågorna .. och svaren ..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0