Otillräcklig

Ibland känner jag mig så otillräcklig. Måste det hända något drastiskt för att man ska uppskatta saker här i livet? Jag gör saker, ställer upp på saker, fixar saker hit och dit men ändå känner jag mig ouppskattad och otillräcklig. Folk får aldrig nog, folk nöjer sig aldrig och har svårt att säga tack. Det kommer bara nya krav hela tiden, de trappas upp. Det blir förväntnigar på en. Hur mycket ska man kräva egentligen, varför kan man inte bara vara glad och lycklig?
Supermamsen
2012-09-01 @ 15:18:40

Jag är likadan

Zofia Andersson
2012-09-02 @ 19:55:33
URL: http://fialottas.blogg.se/

Ja så är det ju jämt. Man får själv försöka att visa uppskattning så kanske andra följer ens exempel!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0