Produktiv dag.

Idag känns det som jag hunnit med mycket. Dels så jobbade jag som vanligt sen när jag kom hem har jag tvättat, städat, lagat soffan, lagat byrån, suttit ben på sängen och hunnit gått en prommis på 40 min. Skönt att ha fått lite gjort idag tycker jag :) Här hemma äre jag som får ta tag i saker om det ska hända något. Det har jag nog fått från min pappa, att saker ska lagas och inte slängas. Här slängs ingenting i första taget, de har man fått inpräglat i skallen sen man va liten ;P
 
Nu ska jag väl försöka sova.. Imorgon är det fredag, guuuud va skönt. Dock måste jag jobba över 2 timmar för att ta bort handbollsklister i en gympasal. Kul på en fredag, nja :P Aja vi hörs!
 
Det är jobbigt när man inte ha någon anna ficklampa än en sån här liten :P Det känns som man ska kräkas efter man ha haft den i käften ett tag hahah
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0