Svag, jag?

Alltså jag tror jag har gått och blivit svag. Jag har aldrig varit svag. Har alltid varit stark för att vara tjej. Orkar inte ens öppna korkar på burkar och flaskor längre. Både igår och idag fick Ludde hjälpa mig. Alltså hallå. Jag har alltid haft starka nyper. Är det för jag inte tränat på länge? Eller satt dom där locken hårdare än hårdast? Jag är verkligen slapp nu alltså.. går inga promenader, tränar inte på gymmet, jag ligger bara på soffan å latar mig. Jag märker skillnad och ser skillnad på min kropp men nu ska detta få ett slut. Jag har ett nyårslöfte och det är bara tre dagar tills det startar :) Nu kanske många tänker att ja de ha du haft många gånger men det skadar ju inte att ha ett iår igen eller hur? Jag tycker det är skitbra att sätta ett startdatum på saker och ting, det går lättare då :)
 
Anonym
2012-12-29 @ 20:56:42

kan säga att det ena locket satt lättare än lättast mest för att jag nyligen var där och öppnade den..

Supermamsen
2012-12-29 @ 23:39:26

Det bästa är att nästan hela familjen har samma löfte då kan vi stödja varandra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0