Krämjunkie

Kan inte ni också tycka ibland att man smörjer och smörjer med samma jäkla bodylotion, dag ut och dag in men den tar fan aldrig slut alltså! Man använder just den bara för att den ska ta slut någon gång så man kan köpa en ny haha. Jag har använt en nu hur länge som helst tycker jag och nu ikväll tog den slut äntligen! Så nu fåre plats med lite nytt igen ;)

Såhär ser mitt badrumsskåp ut just nu såhär på kvällskvisten. Det sjuka är att jag använder typ allt som är i det också. Ganska tragiskt egentligen. :P Sen har man ju sjuttielva flaskor i andra delar av lägenheten också. Alla tjejer vet ju att man inte kan visa allt för sin karl ;P
Anonym
2012-05-29 @ 06:12:55

varför är jag inte förvånad




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0