Kvällsdopp

Igår kväll tog jag och Sara ett riktigt skönt kvällsdopp i Sidsjön. Det var riktigt skönt i vattnet, inte alls kallt.
 
Jag hade tänkt att inte doppa håret men när jag hoppade i så visste jag inte hur djupt det var så hela huvet åkte under vattnet ändå för jag trodde jag skulle nå botten. Typsikt.. Sen simmande jag ut några meter så väntade jag på att Sara skulle hoppa i någon gång. Hon slängde sig i med en jävla fart så simmade hon ut i panik. Skiträdd för det svarta vattnet så skrek hon halvvägs ut JAG FÅR PANIIIK JAG FÅR PANIIK så simmade hon allt va hon hade in och hoppade upp på bryggan igen. haha de såg så jävla kul ut, så fick jag också panik för hon skrämde fan mig haha. Vi är rädd för sjöhäxan vi ;P
 
 
 
 
Sara skyndar sig upp :P
 
 
 
 
Anonym
2013-07-03 @ 21:17:22

HÄRLIGA NI SER UT




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0