Önskelista

Här kommer en liten önskelista till jul :) Detta är väl vad jag kommit på hitills men det är inte så noga. Ni som känner mig vet ju ungefär vad jag gillar :)
 
Dessa skor från scorett i strl 36. dock kostar dom 2100 men man kan ju alltid önska ;)
 
Depend gellack startkit
 
Kroppsprodukter från bland annat yvonne ryding eller något annat fint märke :)
 
Presentkort på tex någon klädaffär, makeupstore, bella visage, något spa eller till att göra naglar :)
 
Bra hårprodukter till håret. Märke spelar inte så stor roll bara dom är bra :)
 
 
Juciemaskin
 
Träningskläder
 
Raw Proteinpulver från renee voltaire, smaken kakao chai. Finns på bland annat ica maxi
 
Nå finare doftljus, doftpinnar till hemmet :)
 
 
Makeup box från estee lauder. finns på kicks :P
 
 
 
Supermamsen
2013-12-04 @ 00:03:34

Perfekt med önskelista . Sådan där håriga skor har jag haft




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0