Trött

Har känt mig så trött den här veckan och förra veckan. Har inte riktigt kommit igen sen påsken då jag vände på dygnet ganska rejält. Har gått som en zombie på jobbet och bara gått å tänkt på hur skönt det skulle vara att åka hem till sängen igen. Men imorgon är det sista dagen igen sen är jag ledig veckan ut. Vilket lär sluta i omvända dygn igen om jag känner mig själv .. :P
 
Annars så ikväll så gick jag med Sara en sväng på birsta. Vi letade doppresent till lilla wilja. Hon skall döpas på lördag. Vad skriver man på paketen egentligen? Grattis till dopet? Har aldrig varit på dop i vuxen ålder :P Får ta reda på det hehe...
 
Nu sitter jag med hårfärg i skallen. Ett litet försök till att se ut som en människa till på lördag..
 
Har börjat fått lite fräknar också.. Märks att man varit i solen några dagar.
 
supermamsen
2014-05-02 @ 08:05:23

häftiga naglar de är som godisar <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0