motivationsbrist

Jag är verkligen inne i någon slags svacka när det gäller motivationen till saker. Jag vet inte vad som har hänt... Har inte tränat på hundra år känns det som. På två veckor har jag bara tränat fotboll två ggr, har kommit av mig helt. Ätit en massa skräp och ingen vidare lust till att komma igång igen heller har jag. Åhh varför blir det såhär för?!
 
Ska försöka skärpa mig nu här när det blir en ny vecka. Har lagat en stor soppa på broccoli, blomkål och linser som jag kan ha i matlåda hela veckan och imorgon ska jag till gymmet efter jobbet hade jag tänkt. Väskan är packad nu så jag har ingen anledning till att inte åka dit. :)
 
Jag vill bara ha bar asfalt nu och att det ska bli lite ljusare senare på kvällen. Långa kvällspromenader är min melodi. Det tycker jag är bästa träningen för kropp och själ. Bara sticka ut en timma å jogga eller gå en långprommis på kvällskvisten. Är så trött på det här slasket och mörrkret nu! Skulle bara vilja boka en resa och försvinna en vecka..
 
Det här med gymmet är nog inte min grej egentligen eftersom jag kommer av mig hela tiden efter ett tag. Jag tycker det är kul men efter en månad tappar jag stinget igen bara sådär.. Jag behöver hitta en motionsform som passar mig och som jag inte lägger av med.. Bara å leta på antar jag :P
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0