robotar

Alltså människor idag är som robotar.. alla ser helt apatiska ut. stirrar bara rakt fram, drar inget på smilbanden, är i sin egna lilla värld. Jag tycker det är för jävligt. en tjej som jag handlade av idag på panduro önskade mig en fortsatt trevlig kväll och va glad jag blev kände jag :) så lite som behövs lixom. inte ens de som har som jobb att serva en är ju glad. alla är missnöjda över sina liv känns det som. åh jag tycker det är så tråkigt . Jag vill se glada människor som skrattar och människor som går och ler. jag måste bli bättre på det jag å. ska börja gå runt å se glad å lycklig ut :P då blir man ju gladare också!

iallafall så har jag nog bestämt vad jag ska va på halloween.. eller jag har bestämt för nu har jag ju köpt färg å allt :p hoppas det blir bra :)







inger
2014-10-28 @ 22:19:17

Va kul, hoppas på en bild på din blogg




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0