relax

Varför går det alltid så segt när man vill att det ska gå fort? bara onsdag imorgon.. jag åker ju till fjällen på fredag. längtar, vill bara komma iväg nån annan stans! ska bli så skönt.
iallafall så spenderades kvällen på himlabadet. jag å Ludde myste till det sådär en tisdagkväll :) tre timmars relaxande. Ludde har mer tålamod än mig. att sitta still i varma bastusar länge är inte min grej, däremot så gillar jag kallpoolen. de är fan skönare att kasta sig i isvatten än att svettas ihjäl. Kanske beror på att jag duschade iskallt hela uppväxten för man orkade inte elda för att få varmvatten :P nu ha vi precis ätit en wok med kyckling och nudlar, Ludde har äntligen börjat gilla det litegrann så vi passa på å laga det :) nu ä jag dötrött å ska knoppa.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0