mr Grey

Nu har jag sett filmen fifty sades of grey. har ju även läst alla böcker så jag har lite att jämföra med. :) 
 
Karaktärerna i filmen var inte riktigt som jag tänkt mig när jag läste böckerna men dom växte in i sina roller och efter ett tag tänkte jag inte på det. Det är ju en drama/romantik film så den va lite "seg" men den va ändå precis som första boken. Den var bra tyckte jag :) lite bättre än jag kanske föreställt mig faktiskt.. jag kan tänka mig att de flesta tjejer tycker om filmen. Man drömmer om en sån kille som kan förföra en, att man känner sig åtrådd. 
 
Böckerna väckte en del tankar inom mig. Drömmar om att vilja ha det sådär som mr Grey har det. Fina bilar, ett fint hem, lyx i överflöd. Detsamma gjorde vissa scener i filmen. Tex när dom åker helikopter över staden. Den där lyxen vill jag också ha. En dag tänker jag.. En dag så kanske. Det får mig att vilja satsa och jobba för att få ett liv jag vill ha. Inte nöja mig med det jag har nu och det var det som jag tror gjorde att jag fastnade så mycket för i böckerna också. Hoppet om att en dag få lyckan att göra precis det man känner för. 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0