recept

Härom veckan så kom frågan upp om man använder recept när man lagar mat. Vissa gjorde alltid det och vissa inte. Mamma har aldrig gjort det och jag gör inte det heller. Så det har jag nog fått från henne. Koka soppa på en spik, det mottot stämmer på mig.. får alltid till godaste maträtterna när jag inte tycker att jag har nått hemma. Konstigt nog ;P Man läser ju recept och kollar i kokböcker å sånt för tips. Men sen kommer man ihåg dem utantill och lägger till eller tar bort saker. Man vet ju ungefär vilka kryddor å sånt som passar till vad. Vilken typ är ni? Recept eller inte? Jag kan tycka att det måste bli väldigt mycke samma samma om man alltid går efter recept, eller? :)

 
Anonym
2015-09-30 @ 20:29:34

Jag kan inte laga utan recept 🙈🙊




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0