skor

Jag postar sällan vad jag köper för kläder längre. Jag vet inte varför men jag ha börja tycka om att hålla lite mer saker för mig själv. Jag är inte alls lika öppen i bloggen som jag va förut. Det va inte roligt när alla visste vad man hade gjort för när man skulle berätta saker så visste alla redan :P men iallafall till saken så tänkte jag visa ett par nya skor jag inhandlat :)

Jag älskar uggs och dessa tycker jag va lite små lik dem. Jag hittade dem på nellys rea så ja slog till på ett par :) supersköna va dom också. Man bli ju bara för glad när äntligen något passar och är bekvämt som man beställer från nätet :P 

Det är alltså "hårigt" fram å inte glitter som det ser ut å va ;P dessa blir perfekt resten av vintern.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0