Bareminerals

Jag fick hem ett provkit på 30 dagar från bareminerals som jag testat en vecka nu. Bareminerals känns ju som ett hyfssat exklusivt märke, ja menar deras grejjer är rätt dyr men jag är inte så imponerad dock 😜  

Rengöringen va skitbra de kan jag säga iallafall. Den löddrar sådär krämigt härligt och tar bort sminket i ett nafs. Den ger ja tummen upp på. Helt utan parfym, mineralolja och färgämnen också. Den skulle jag kunna tänkas köpa igen ☺

Men däremot både nattserumet och fuktkrämen gör jag tummen ner på. Serumet känns så fjuttigt typ som lite segt vatten bara. Den känns odrygt också, sen om den är bra för huden är en annan femma men jag vill att en kräm eller serum ska kännas sköna att smörja in på huden. Fuktkrämen är väldigt "lätt". Jag vill ha mer fukt helt enkelt. Jag skulle inte betala 500 spänn för en kräm som inte uppfyller mina krav. Huden ska kännas rejält återfuktad när man är klar med sin hudvårdsrutin å det känner jag inte här. Tur de finns små provkit 😉




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0