Grillen

Igår kväll käkde vi på teatergrillen här i sundsvall. Det var god mat men väldigt liten meny och dom glömde bort mig två ggr men dom får godkänt ändå 😜  efter det gick vi vidare till udda tapas bar å tog några drinkar. Jag körde så för mig blev de alkoholfritt ändå va ja inte hemma föränn halv tre hehe. Väldigt trevligt vare iallafall 😃


Jag tycker inte att jag är kräsen men förmodligen är jag det. Jag äter inte så många saker faktiskt som finns på menyerna. Vissa köttsorter äter jag inte och vissa konstiga smakkombinationer. Typ lakrits med jordärtskockor 😅 allt jag begär är normala grejjer å alla dessa resturanger som öppnar nu ska spejsa till det så mycket. Sen inredningarna på resturangerna ska va så jäkla hipster nu. Jag vill bara ha en normal meny med normal inredning 😅 grillen hade dock mysig inredning tyckte jag så dom va ok ☺ 

Sara, jag , jennifer å zofia
Allas naglar är gjorda av mig 😉
Mirre - Sweetwords
2017-04-08 @ 19:18:59
URL: http://sweetwords.se

Så trevlig kväll och snygga naglar

Lovi
2017-04-17 @ 12:44:56
URL: http://mslovi.blogg.se/

Haha ja visst är det märkligt hur nya restauranger försöker krångla till menyn så mycket. 😂
Riktigt snygga naglar också. 🙂

Svar: Ja bra märkligt 😉 tack så mkt!
Emmy Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0