Laura mercier

Jag köpte en ny foundation i veckan och är så nöjd! Jag har haft ganska mycket budget foundations ett tag nu men nu slog jag till på en från laura mercier. Det är så svårt att bestämma färg när man köper på nätet men jag lyckas träffa in perfekt. Dessutom fick jag med ett litet prov på en annan foundation som va minst lika bra! Man märker stor skillnad på dyrare och billigare alltså. Denna ser nylagd ut i flera timmar och smälter in å blir ett med huden.


den jag köpte var alltså smooth finish flawless fluide och ska stå emot både svett och regn. Den finns även i 24 färger som är kanon tycker jag, då finns det verkligen en färg för alla. Den kostar 499 kr men värd varenda krona. Jag sminkar ju mig inte på jobbet så för mig räcker en foundation länge. Då kan jag köpa en dyrare också 😃

NORRSKEN EMMA
2017-04-15 @ 16:14:06
URL: http://nouw.com/lillemmish

GLAD PÅSK! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0