Hej svejs

Den här veckan känns som världens segaste men äntligen är det fredag imorgon.. idag jobba ja som vanligt och när jag kom hem så röjde jag rätt rejält här hemma. Hur kan det finnas så mycket att städa i en etta? Dammsög, vek kläder, torka å damma. Tillåmä fönstrena fick bli lite renare. Jag hade verkligen ett berg av kläder på byrån som är borta nu. (För tillfället) på nått vis lyckas dom krypa fram igen om några dar 🤣 jag tänkte faktiskt rensa bort de flesta av sommarkläderna nu. Man har ju inte ens använt dom i sommar. Jäkla skit väder asså...så de lä väl bli nån säck man slänger ut i förrådet och nån påse man skänker vidare ☺ får se om ja orkar börja med det i helgen 😆

Anonym
2017-08-23 @ 11:09:44

fin bild




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0