Söndag

Idag har det varit full rulle typ. Direkt efter jag vakna åkte jag å kolla på fotbollsmatch. Jacks lag mötte elliots lag så då va vi tvugna å se de ju 😉 jag hann inte ens äta frukost så det gjorde jag när vi kom hem från matchen. Jag hade köpt nå nya havregryn som heter steel cut oats. Dom är laserskurna istället för valsade eller nå sånt så det är lite mer tuggmotstånd. Jättegott vare. Med mjölk å lingonsylt 😆 


Sen åkte jag å ludde till brorsan å jennifer. Ludde hade inte sett deras nya hus så nu har han fått sig en rundtur där å. Ska bli spännande att följa deras renovering ☺ 

Nu slängde jag mig i soffan. Jag som tänkte springa idag men ibland blir det helt enkelt ingen tid över. Speciellt inte om man börjar så tidigt på morgonen. Sömnen är prio ett för mig.. får springa imorgon istället ☺🏃 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0