andra advent

såg att jag inte bloggat på några dagar så kanske är dax för ett inlägg 😉 


i fredags blev de lite mys hemma hos sara. jag, fia å sara laga middag tillsammans och drack lite bubbel å glögg innan vi åkte ner på stan för att fortsätta kvällen/ natten där. i lördags fick man lite julstämning för då såg jag på cindys dansavslutnining. kvällen blev lugn å jag somna på soffan efter 12 ☺ 

nu har jag precis käkat. kyckling & grönsaker. hade hellre vräkt i mig en burgare med strips.. de här med att gå ner i vikt ä inte lätt alla gånger. vissa dar vill man ba vräka i sig allt man ser alltså😛 speciellt nu när det är mycke fika. glögg hit å pepparkaker dit. det är mycket frestelser i december. 😥

jag fia å sara



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0