Spf

Nu när det börjar bli ljusare och solen kommer fram så har jag investerat i en ny solskyddsfaktor till fejset. Det är det viktigaste man kan använda i kampen mot rynkorna 😅 hehe. Jag köpte en spf 30 från korres. Gillar den skarpt. Luktar gudomligt och känns skön på huden. Man skall egentligen använda solskydd året om. Minst spf 15 hela vinterhalvåret och minst 30 i fejset på sommarn tycker jag. Önskar jag fattade det när jag var 15. Tänk om man hade kört med 30 ända sen då. Vilket babyfejs man hade haft 😉 vilken spf tycker ni är lagom? En del är ju helt emot solskydd för de är massa konstiga ingredienser å sånt men vart är det inte det nu för tiden? Å brun blir man ju ändå :) 

Anonym
2017-03-05 @ 09:52:31

Ne, nu får du uppdatera!

Anonym
2017-03-05 @ 09:52:33

Ne, nu får du uppdatera!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0