Gelenaglar

Gjort nya naglar igen på mig själv. Kände för lite häxnaglar denna gång 😆


Det är några som frågar om jag gör på andra och där kan jag svara både ja och nej. Ja jag gör på mina syskon å nära vänner. Jag vill inte göra regelbundet på folk jag inte känner men man kan alltid fråga ☺ jag tar 200 kr för "återbesök" och 300 kr för ett "nytt set" så det är det som gäller nu så alla vet.

Sen tänkte jag ge er lite tips. Att olja in naglarna är a och o om dom ska hålla länge. Om nageln är "uttorkad" så håller matrialet mycket sämre. Sen beror det mycket på från person till person hur matrialet håller. Stress, sjukdomar, hormoner etc kan göra så att det inte håller lika länge för alla. Så hur du äter och hur du mår, vad du jobbar med, att du inte använder naglarna som "verktyg" och hur mycket man smörjer in dem har stor betydelse för hur många veckor ens naglar håller. Nu är inte jag nån expert då jag inte är utbildad men allt detta kan man googla väldigt lätt å läsa mer om ☺

rememberthiis.blogg.se
2017-01-28 @ 22:04:24
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Snyggt :)

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

snygga




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0