Nyårslöften

Har ni några nyårslöften? Jag tycker om nyårslöften även om jag inte håller dom haha 😅 man kan ju alltid försöka starta året bra hehe. 


Iår ska jag, mamma och min kusin sara ha ett "superspararår" . Supersparar året går ut på att man inte ska handla massa onödiga saker. Du får handla det nödvändigaste en gång i månaden. Sen måste man ju handla mat å tanka och sånt men just det där onödiga. Behöver jag verkligen de där läppstiftet eller de där konstiga klädesplagget jag bara kommer använda en gång. Jag kanske inte behöver handla godis mitt i veckan och jag lagar mat idag ändå fast jag inte orkar men då sparar jag in 200 spänn direkt lixom. Sånna grejjer. Många bäckar små blir en stor summa i slutändan. Ja vi får se hur det går med det 😁 

Sen har jag löften om att försöka börja träna regelbundet såklart. Äta bättre och må bättre. 2016 har varit ett riktigt jäkla skitår. Jag har inte haft nånting att längta efter och inte nånting inplanerat typ. I och med detta supersparar år så hoppas jag att jag kan börja spara mer och genom det resa mer. Jag har en mindre dröm som jag vill och kommer göra i vår hoppas jag. Det får bli mitt första delmål att spara ihop till det genom att inte handla massa skrot ☺ 2017 ska fanemig bli ett bättre år då jag tänker mer på mig själv och skapar bra förutsättningar för mig själv! 

Nina
2017-01-02 @ 21:56:33
URL: http://ninaoldenmark.se

Fantastiskt bra nyårslöften måste jag säga! Själv har jag som nyårslöfte att få ett förstahandskontrakt på en lägenhet. God fortsättning! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0