Game of thrones

Jag började titta på game of thrones igår kväll. Så nu ä man fast i det också. Är redan på avsnitt 7. Ska se det ikväll 😆 


För övrigt satt jag å ludde å fundera på middag här ikväll.. vi har varit duktiga å inte ätit ute lika mycket. Idag tänkte vi att de skulle va gott med mcdonalds men vi tog våra förnuft till fånga å lagar mat istället. Pärer, biff å sås. Vi sparar 200 kr och ungefär 600 kcal var på det beslutet. Inte så dumt ändå... ☺ vi har ju varit riktiga resturangmänniskor. Jag älskar att äta ute men de funkar inte i längden att göra det flera ggr i veckan. Nä nu ska här lagas mat! 

Inger
2017-07-25 @ 12:49:19

Ett bra beslut tycker jag, man sparar mycket på att laga mat själv, och Ibland böter det godare också👍😄




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0