Bus

Jag har aldrig riktigt förstått mig på brun utan sol. Jag har provat massvis med olika men har aldrig fastnat för någon. Jag tycker man känner sig äcklig när man smörjt in sig pga av lukten och sen blir man så konstigt brun. Jag blir typ gul brun. Ser ba skitig ut. Sen skrubbar jag kroppen innan och har provat specialhandskar osv likt förbannat blire inte bra.. fläckigt å fult. Har provat dom som ska se såå naturliga ut men jaa, brun utan sol passar helt enkelt inte mig tror ja. Jag kanske är för blek naturligt för att det ska se bra ut? 🤣 har ni testat nån som är sådär super duper bra? 

Den här är helt luktfri när man smörjer på men den klassiska busdoften kommer efter några timmar
Jag gillar den här mist sprayen men man får ändå en konstig färg och knepig lukt
lisa, bloggdesign osv
2017-06-16 @ 23:54:13
URL: http://llii.blogg.se

Åh, brun utan sol- lukten är inte najs.. Jag är också väldigt blek naturligt, blir mest röd när jag solar osv. Men kan rekommendera Cocoa Brown, i färgen dark. Lätt att applicera med en appliceringshandske eftersom det är en mousse = inte fläckigt. Dock står det ju på flaskan att man ska ha den i tre timmar för full effekt men jag brukar ha den i typ åtta timmar och det blir bra. :)

Svar: Jag har faktiskt provat den. Har en halv flaska kvar till och med. Den är helt ok, bland de bättre jag provat men jag tycker det borde finnas ännu bättre ? 😉
Emmy Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0