Härligt

Här sitter jag ute i soffan på altan å varvar ner. Har precis kommit hem från en 4,5 km löprunda. De va så jävulskt perfekt väder för det. Alltså hela dagen ha vare härlig. 23 grader idag på dan och nu är det 17. Lite lite duggregn när jag sprang en liten stund men de ä ju nästan ba skönt. De som va bra är att jag sprang fortare än på vårruset också. Bara å köra på hörrni. Alltså jag vill inte ens gå in för de va så skönt å varva ner här ute i sommarkvälls lugnet. Kollade igenom nå gamla blogginlägg, ibland äre tur man ha skrive upp annars skulle man aldrig komma ihåg! iallafall så har jag sprungit 3km på 19,56 och så har jag sprungit 7 km på 53 minuter så de ä fan inte omöjligt! 

inger
2017-06-16 @ 11:54:41

Bra inställning, passa på och njut också när vädret är bra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0