Måndag

Alltså den här måndagen gick så himla fort. Hann ba jobba sen åkte jag å ludde till jennifer & robert. Jag fixade hennes naglar. De va lite roligt när vi kom dit för wilja har bara sett ludde med hår och skägg å nu är han ju helt utan. Så kliver vi in åsså viskar wilja till mig. "Emmy vem är det där" å pekar på ludde.. men de ä ju Ludde säger jag. Näää men de där åsså pekar hon igen haha. De ä ludde som ha klippt bort håret och skägget säger jag. Jahaa säger hon å ser fundersam ut. 🤣😂 wilja tre år haha. Sen frågar vi henne, passar ludde bättre med eller utan hår? Med hår å skägg svarar hon. Haha stackarn trodde jag hade skaffa ny kille 😆😉.. 


Nu ikväll tänkte jag att jag skulle ha tränat men jag orkar fasiken inte. Skulle ha gjort det direkt efter jobbet! Allt handlar om prioriteringar men jag tycker de ä viktigt att faktiskt vila om man känner sig trött.. tränar imorgon istället ☺

Anonym
2017-06-20 @ 10:04:08

blev det nåt?

Svar: Träning? Jajjamen 👍
Emmy Andersson

inger
2017-06-21 @ 10:21:16

någon fisk?

Svar: Inte ett endaste napp
Emmy Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0