Vårruset

Ikväll sprang jag vårruset här i sundsvall. skönt att ha det gjort alltså! nu vet man vart man står inför tjejmilen i höst. Alltså att jag måste börja löpträna för den biten har inte gjorts fram till nu om jag säger så. 44 minuter sprang jag in på. Orkade inte hela vägen utan fick gå i några uppförsbackar.. ja tre månader till tjejmilen så de ska väl gå va? 😉 


Det är lite jobbigt såklart när typ alla springer om en men man måste tänka att det är endast en själv man tävlar mot å ingen annan. Jag har sprungit 5 km på 35 minuter för nått år sen så jag vet ju att jag kan skala av många minuter. Alltså en del har så långa ben att dom tammefan går om en fast jag joggar 😅 orkar inte alltså! 

Men överlag är jag rätt nöjd över min prestation idag. Jag pressade mig ganska mycket men efteråt tycker man att man hade orkat mer såklart. Men droppa några kg till tjejmilen och löpträna nån dag i veckan så sitter nog de där sen ☺

Precis innan start
Fia jag å sara efter målgång
Picknick kasse efteråt med resten av gänget :)
Anonym
2017-06-13 @ 13:02:28

Bra jobbat det och det klarar du!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0