50 shades darker

Då är jag hemkommen från bion. Alltså detta är en bra knepig film. Vi garva ihjäl oss efteråt. Av oss tre som såg den nu så var jag den enda som har läst alla böckerna. De blev ju skitkonstigt för de andra för de hoppas över så mkt i filmen. Jag vet ju ungefär vad som händer hela tiden så jag rekomenderar att läsa böckerna först. Sen dom där sexscenerna alltså. Vilket skämt haha. Gud så pinsamt 😅 me grey ha på sig byxorna i varenda sen typ sen kom ja på en sak. Anastasia har ju relativt små bröst. Alltså dom skulle aldrig kunna tagit en tjej med typ E kupa till filmen för då hade de bleve ett jävla ramaskri. De enda man få se är ju hennes pattar hela tiden haha.. 


 Men nu måste man ju se trean också. Men den lä ju va ännu sämre 😂 man måste ju se hur pinsam den är! 

Vi på bio😁



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0