By terry recension

Jag köpte by terry hyaluronic hydra-powder för några veckor sedan och har blivit helt kär i det 😃 jag kom ihåg när jag provade mitt första 3d puder från makeupstore och tyckte det va grymt men detta går inte ens att jämföra. Man får verkligen en sidenmatt finish med detta. Den ska sudda ut porer, fina linjer, fixera sminket och ja, bara ge illusionen av en felfri hy. Och man får så nära det man kan komma med detta puder. Iallafall jag 😄 


Pudret eller man skulle kunna säga stoft, är så finkornigt att det typ flyger runt i luften när man pudrar på det. Ytterst lite räcker. Man skall använda en borste när man applicerar det och inte en puff. Det är även skitbra att baka med! Ja hur fasiken ska man kunna leva utan denna nu rå.. 429 kr spänn kostar det 😜 för mig kommer denna dosa räcka länge så de ä lätt värt det. 

De här pudret är multifunktionellt. Man kan pudra på huden efter man smörjt in sig på kvällen för att kapsla in fukten. Man kan även använda den efter man smörjt sig på morgonen före sminket för en primer effekt. Som ni kan läsa på namnet så innehåller den hyaluronsyra som är fuktgivande så därför passar den perfekt både till fet hy och torr hy. 👌😄 ja jag älskar denna produkt men de fattar ni väl nu 😉

Sara
2017-05-13 @ 20:15:46

Ja en sån där blire ju!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0