10kg

Jag har gått ner 10 kg! Det känns så skönt att få säga det.😀 invägningen idag gav -0.4 kg och prick 10 kilos viktnedgång. 7 veckor har jag hållt på. Jag tror det är viktigt att ha små delmål att se fram emot å klara av. Nu kan jag pricka av detta och se fram emot nästa. 5 kg till innan året är slut har jag bestämt. Så det är bara att kämpa vidare. 


Det jag i stort sett har gjort hitills är att halvera det jag tar på tallriken. Har helt slutat med vanlig dricka. Dricker bara kalorifritt tillexempel cola zero, pepsi max och ramlösa. Äter inget godis på veckorna. Har unnat mig en helgdag varje vecka då jag ätit lite chips å mer mat under den dagen. Kanske nån liten chokladbit har slunkit ner då också :) sen har jag tränat ca 3 dagar i veckan men det gjorde jag innan också så det är inget nytt för mig. 


Äre nått ni undrar över så fråga gärna 😀 

På gymmet tidigare i veckan:)
Anonym
2017-11-04 @ 14:18:40

vad äter du under en vanlig dag nu? vad och hur tränar du? ☺

Anonym
2017-11-04 @ 20:17:11

Snyggt jobbat! :) man blir alltid lite extra motiverad när man ser resultat på vågen. Fortsätt kämpa på så bra! 💪🏼

inger
2017-11-07 @ 09:45:15

Vad duktig du är




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0