handlat mat

nu har jag bunkrat upp för veckan eller månaden kanske jag ska skriva. handla mat för 1800 så hoppas de räcker ett litet tag iaf😜 


jag börjar bli trött på kvarg nu alltså så jag letade efter andra altvernativ. keso är jag inte jätteförtjust i heller. det är inte lätt alla gånger å hitta bra alternativ. det är lite roligt för ludde har också börjat nörda ner sig lite i nyttigheter nu. det fanns typ 5 olika remouladsåser och det kan skilja dubbelt så mycket kalorimässigt. så nu kollade han noga å valde den bästa 😉 det gör ju jättemycket i längden bara en sån liten sak. 

bara å köra vidare denna vecka. 2.4 kg kvar tills jag gått ner 15 kg! det ska fasiken bli min julklapp till mig själv 😀  


emelie jonasson
2017-11-27 @ 15:08:33
URL: http://emeliejonasson.webblogg.se/

15kg är bra jobbat :D en perfekt julklapp ^^

Inger
2017-11-27 @ 15:30:59

Oj, vad duktig du är, det är en fin julklapp. Bra jobbat.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0