Tjejmilen

Då va tjejmilen gjord! Skönt de känns. Ha gruvat mig så mycket men nu efteråt känns det kul att man gjorde det. Tredje gången jag sprang nu. Det gick lite sämre än jag tänkt men jag kom i mål iallafall det är huvudsaken ☺. Nu gäller det att hålla igång resten av året å 😉 


Vi bodde på ett centralt hotell så vi kunde gå överallt. Det va smidigt. På lördag kväll hade vi avverkat tre mil haha. Snacka om att vi hade möra fötter sen! 

Vi käkade hamburgare både fredag å lördag. På gnarly burger på fredagen. Det rekomenderar jagverkligen. Den va riiiktigt god 👌 sen på phils burger på lördan. Faktiskt riktigt gott där med! Vi hann inte med så mkt shopping men ett par mjukis leggings å en sport bh lyckades ja handla ändå 😜 

Nu är jag hemma med möra ben å fötter. Det blir ingen träning idag om ja säger så 😆

inger
2017-09-04 @ 10:04:42

Bra jobbat, bara att se fram mot nästa år

Svar: Tack så mycke å jajjamen 😉
Emmy Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0