fystest

idag var det dags för fystest på bootcampet igen. en månad har gått och det var nu man skulle se om det har blivit några förbättringar 😉 och det hade det faktiskt! 

-2.4 kg hade jag gått ner på 4 veckor plus att jag klarade fler gånger på varje övning än sist. så det kan man ju faktiskt säga att det gav resultat då 😀 jag va ju lite nervis över dom där jädra armhävningar. gjorde 10 st sist och nu gjorde jag 14 st. för några månader sen kunde jag bara göra typ 2 st. så där är det en jädra skillnad 👍 

en grej jag måste bli bättre på är att äta mer protein. jag tränar så pass mycket nu och jag vill verkligen behålla alla muskler jag jobbat upp. så ska se om jag ska köpa nått proteinpulver faktiskt. det är så svårt att få i sig mycket protein tycker jag. 

nu är det bara att fortsätta köra järnet mot sommarn 😉 



inger
2018-02-16 @ 09:51:18

Du kommer att slå personbästa på tjejmilen i år

Svar: ja jag hoppas det 😉
Emmy Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0