blue monday

årets deppigaste dag är idag läste jag förut. mörker och slask, man är pank och folk har börjat bryta sina nyårslöften redan. de va några faktorer som gjorde detta till årets mest deprimerande dag😅 mörker håller jag med om och pank är man men däremot håller jag fortfarande mina nyårslöften än 👍 

var på gymmet å gjorde mitt 9onde pass för iår. bara 91 pass kvar innan midsommar. nu håller jag på att göra en "nyttig" kaka. det är bara 2 ingredienser. banan och havregryn 😉 jag har alltid jobbigt med sötsug på måndagar. ändå åt jag inte mycket gotta den här helgen men man kommer ändå ur balans på nå vis. brukar vara lagom till tors fre som man får flow men då kommer helgen igen 😅 


 
inger
2018-01-16 @ 10:40:00

Duktig du är

Sara
2018-01-16 @ 21:42:06

Får jag se kakan 😍. Eller smaka?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0