elemis

ett märke jag gillar är elemis. nu ikväll så kör jag en ansiktsmask med lavender och timjan som ska reparera, är djuprengörande och uppiggande. den luktar väldigt mycket av timjan. gillar man inte det äre kört 😆 

 sen gillar jag deras rengöring skin energising cleanser också. den ska vara energigivande (hör man ju på namnet) och ge lyster. jag tycker den är skitbra att ta bort sminket med. skulle gärna prova fler produkter från dem. har hört att deras cleansing balm ska vara grymt! har provat deras superfood facial oil. det var en speciell doft på den som jag hade svårt för. sådär väldigt naturlig. men ja tror man vänjer sig med sånt. man är så van att det ska vara tillsatta parfymer i allt.. 😜 ha ni nån favvo hudvård grej som man ska testa? 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0