lite frågor

Om du skulle förlora ett av dina fem sinnen, vilket sinne hade du då valt? måste få bli luktsinnet då 😜 

Skulle du hellre vakna upp varje dag med perfekt smink eller perfekt hår för resten av ditt liv? perfekt smink 

Vad är ditt drömjobb? nånting med djur ☺

Hur skulle du beskriva din stil? oförutsägbar, färgglad, egen 😅  

Vilket är ditt favoritkonto på Instagram? svårt att välja bara ett men kanske alyssamarieartistry 

Med två ord eller mindre - hur skulle du beskriva din humor? ironi 😆


Hur gammal är du? 

26 

 

När vaknade du idag? 

10.15 

 

Vad åt du till frukost? 
två mackor och te 

 

Nämn tre saker man kanske inte vet om just dig: 
sånt här är ju så svårt.. men kanske att jag är en äkta djurvän, kan inte ens he på en mask på kroken längre utan att det gör ont i mig. sen är jag nästan besatt av choklad. finns det i choklad så väljer jag det, gärna chokladglass med chokladsås och chokladströssel i en chokladstrut, ja ni fattar 😉 och så är jag vänsterhänt.  


Vad gällande ditt utseende är du mest och minst nöjd över? minst nöjd över mina kärlekshandtag kanske? men jag håller ju på att gå ner nu så de ordnar sig nog. sen mest nöjd över ansiktet 🤣 


Vilken film såg du senast? 
avatar som gick på tvn igår

 

Är du besatt av någonting? 
vet inte.. jag tycker  inte jag blir sådär insnöad på grejjer. eller blir jag det?? 😜 


Beskriv en perfekt dag: 
en perfekt dag startar med sovmorgon och en stor god frukost. sen ska det vara kanonväder ute. sol och varmt. kanske en shoppingrunda å bara strosa runt å kolla på folk. eller några timmar på stranden med badning. sen avslutas dagen på en uteservering med god mat. och inte i sverige såklart 🤣 

 

Beskriv platsen du befinner dig på just nu: 
I en etta i Sundsvall. glor in i telefonen för att svara på dessa frågor haha..


 

Hur går du helst klädd? 
jag älskar ju sommarkläder. kanske en färglad långklänning 😀 

 

Är du morgon eller kvällsmänniska? 
kvällar gillar man såklart 

 

Vilket var ditt bästa ämne i skolan? 
idrott och hemkunskap kanske.. gillade även naturkunskap. 

 

Vad köpte du senast? 
mat på city gross 

 

Vilken är din favoritaffär? 
jag handlar mycket på hm men en dröm är att få gå in i en dollskill affär 😁 

 

Vilka är dina största svagheter?

att jag är för snäll för mitt eget bästa. har svårt att säga nej åt vissa.. 



dryck: Cola zero


mat: älskar hamburgare! 


djur: alla men är ju svag för katter asså 😜 


frukt: jordgubbar, banan, mango 


godis: choklad 


glass: sorbet


färg: rosa


land: bahamas


märke: tycker moschino har schyssta grejjer 


sminkprodukt: ögonbrynspenna


sminkmärke: urband decay


parfym: dior pure 


fullständiga namn: emmy elvira carine andersson


hårprodukt: torrschampo 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0