rensa

En favoritsyssla nu är att rensa kläder. då brukar jag prova å se hur alla kläder sitter nu. Mina gamla favvokläder är inte mina favvisar längre 😜 dom sitter som tält. Här är ett linne jag använde jämt förut. Det är som en klänning nu 😅

Samma linne och shorts 

En annan tröja jag provade va en gammal favorit. Jag hade den på tjejmilen förra året

Nu är den en väldigt slapp tisha istället. Vilka jävulska lår jag hade då också 😂 jag känner inte igen mig själv haha.. 

Jag gör sånt här för att hålla uppe motivationen. Man glömmer fort att man varit sådär stor. Jag har skitdagar ibland där det känns som det inte hänt någonting tänker jag. Hjärnspöken som säger att man kunde gjort saker och ting snabbare, noggrannare och bättre. Därför är det så bra att se detta och inse att det är värt att kämpa igen efter en skitdag. 😃Träningen är ju exemplarisk men kosten är ju så svår att hålla varje dag! Jag kämpar inte lika hårt som i början men ändå får man tänka till nästan varje dag. 

Kämpa på och ge aldrig upp  💪👊




Elin
2018-07-04 @ 08:13:39

Du är så duktig som håller i detta! Fortsätt kämpa!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0