joggning

Dags för lite skryt igen då😆 gjorde nytt personbästa på 5 km ikväll! Prick 26 minuter. Jag blir fan både förvånad och stolt över mig själv. För två månader sen sprang jag 5 km på 34.13 som var mitt pb då. Jag kom ihåg i vintras då jag kämpade på med att springa ett varv runt sidsjön som är 3 km utan att stanna. Då var jag skitnöjd att jag klarade det. Alla börjar nånstans om man säger så 😃 sen har 5 km under 30 minuter varit en magisk gräns som jag alltid velat komma under. Trodde att det skulle ta längre tid att komma dit. Tänk vad kroppen har fått slitit för man burit på alla dessa kilon. Nu är man lätt som en fjäder tycker man men tänk om 10 kg till då när jag börjar närma mig normalt bmi 👌🤣

Nu ska man hålla i detta till tjejmilen och försöka utöka längden på passen också. Jag vill hemskt gärna klara 1 mil på en timme. De är också en magisk gräns.. men det känns ju som en dröm som är långt bort. Men idag kom den drömmen liite närmre 😉👌  


 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0