triccar & lår

Mina favorit muskler att träna är triceps och ben. Elle ja låren är väl favorit sen rumpa om man ska va petig. Vaderna tränar jag sällan för sig för dom får sitt ändå när man kör ben 😁 biceps är inte alls lika kul som triceps och jag vet inte varför egentligen hehe 😅 

Idag blev jag själv sista halvtimmen på gymmet då brukar jag passa på att ta lite kort också. Jag gillar ju att ta lite kort då och då 😄
Va lite svettig 😆🤡 



Det är kul att kolla tillbaka på bilderna sen. Jag har knäppt kort under hela min viktnedgång och jag ser skillnad nu motför 5 kg sen. Musklerna börjar bli mer definerad speciellt lårmusklerna som har legat under allt fett 😅 jag börjar få lite form på tricepsen också om jag spänner mig. 

Jag har börjat gilla att träna med fria vikter mer och mer.  Tycker det tar bäst på överkroppen. Maskinerna som är för benen är bra tycker jag 👍 det ska bli väldigt intressant vart man kommer komma med allt det här 😆 

Nya naglar blev de igår å ☺ 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0