tro att du kan

Dagar när man ätit sämre typ som på helgen så ska man inte känna sig som en sämre människa. Du ska aldrig få skuldkänslor för att du ätit sämre. Tänk istället att du behövde detta den här dagen eller den här helgen. Oavsett om du gjorde bra ifrån dig eller inte dessa dagar så är det inte förstört efter en helg. Sluta aldrig att tro på dig själv bara för att inte andra gör det! Det finns mycket som jag vill uppnå i mitt liv som jag tror många i min närhet tänker att jag aldrig kommer klara faktiskt men det gäller bara att tro och satsa på sig själv. Saker och ting behöver inte ske på en gång. Låt det ta tid och du växer in i det. 

Det blir aldrig lättare med tiden utan det är du som blir starkare, bättre och lär dig mer. 



inger
2018-06-25 @ 10:47:31

Bra tänk




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0