10 km

Jag är så stolt över mig själv nu alltså. Att jag har kommit såhär långt! Ikväll sprang jag en mil utan att stanna eller gå!! 😀✌ 

Jag har ju försökt å försökt många gånger men det längsta jag sprungit är 8 km i sträck och det var nått år sen. Jag har vägt för mycket för att orka hela vägen förut helt enkelt. På tjejmilen har jag varit tvungen att gå vissa bitar speciellt i uppförsbackar har det varit tungt. Nu jädrar flyger man fram alltså 😀😉

Det här känns toppen inför vårruset den 12e juni. Nu ska jag bara försöka öka farten på 5 kilometers sträckorna.. Jag ska såklart försöka hålla detta ända till september då tjejmilen är också. Det här var en milstolpe jag längtat efter att komma till länge. Man ska ha andra mål än bara kilon på vågen. Det är fasiken viktigt! ☺ 


bild från förra tjejmilen i sep -17 och nu.








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0