cykel

Nu är cykeln provkörd för i år 😁 har införskaffat mig en nyare cykel som gick jädrigt bra 😉 cyklade 7 km till tabata träningen och sen hem såklart så det blev lite dubbelträning. Det va riktigt skönt väder också så de va bara härligt. Tänkte cykla till jobbet imorgon också 👍 om röven tillåter 😆

Jag har snart klarat 100 pass innan midsommar. Med en månads marginal 😃 tror jag hade tre pass kvar nu bara. Nu blir det 100 pass till jul, fast jag å ludde diskuterade om det och jag tror jag ska köra 200 pass faktiskt så man sätter lite mera press på sig 😆 åtminstone 150. Får se vad jag bestämmer mig för.  Det är ju kul att faktiskt klara sina mål också. 😜

Nu äre dax för sänga! 
hälsa på den här godingen igår 😉





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0