gym å prommis

Idag har det varit en bra dag. Behöver bra måndagar för att komma in i flowet med mat å sånt 😀 det är lite kämpigt på kvällskvisten å stå emot suget men klarar man idag så går det lättare för varje dag sen. 

Efter jobbet idag så gick jag å ludde upp på gymmet. Vi va där i en timma typ. När vi gick hem så tävlade vi mot varandra på 100m på skolgården 😆 Vi va typ lika snabba haha. Bra avslut på träningspass 😉 

Middag idag blev nobles chicken tex mex och tortillabröd å grönsaker. Ingen dressing utan det räcker med såsen som kycklingen ligger i. Faktiskt riktigt gott! Hade jag inte bantat så hade jag självklart tagit nån dressing 😆😉  men nu äre som det är. Man kan inte få allt gott i livet jämt hehe. 


Sen gick vi en prommis å tog vara på finvädret. Blev en runda på 2 km. Efter det tog jag mig en proteinpudding. Den här är faktiskt riktigt god. Bra chokladsmak! 

Nu inväntar jag biggest looser som börjar kl nio. Kanske att jag gör mig en kopp te till det. ☺ 
Anonym
2018-05-08 @ 22:55:56

Ja har en fråga. Din viktresa, är din sambo med på den också? Alltså försöker han också gå ner i vikt samtidigt? Så ni peppar varandra

Anonym
2018-05-08 @ 22:55:56

Ja har en fråga. Din viktresa, är din sambo med på den också? Alltså försöker han också gå ner i vikt samtidigt? Så ni peppar varandra

Anonym
2018-05-08 @ 22:55:57

Ja har en fråga. Din viktresa, är din sambo med på den också? Alltså försöker han också gå ner i vikt samtidigt? Så ni peppar varandra

Anonym
2018-05-09 @ 13:09:36

Har dom gjort om löpbanan på skolan? Förr va den bara 60 m, toppen om dom fixat till 😊

Svar: den kanske är 60 m. va så längesen jag sprang det på en bana så har inte koll 😜🤣
Emmy Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0